Cuma, Haziran 27, 2014

TV Sehpası ve Perde

Selam,
Bugün de balkona devam.
Bu kez eski bir komodinden balkonuma nasıl bir televizyon sehpası yaptığımı göreceğiz. Duvarlar beyaz eşyalar mavi olduğu için onu da maviye boyadım. Boya aynı boncuk mavisi yağlı boya ve boyarken rulo kullandım.  Tv de tam onun ölçülerine uygunmuş, üzerine çok güzel oturdu.


Ayrıca kitaplarım içinde bir yer sahibi oldum.


Pencerelere de yine uygun bir kumaştan perde diktim. Perdelik kumaşı Kadıköy salı pazarından 3.5 liraya aldım ve tamamen elde diktim. Eşit aralıklarla halkalarını diktim. Bunun en kolay yolu, sürekli ikiye katlayıp halkayı tam ortasında dikmek. Yine kendi kumaşından bağcıklar dikip toplayarak manzarayı da tamamen kapamamış oldum. Bu köşe benim kitap okuma köşem.



Bu günlük bu kadar. Tekrar görüşmek üzere. 
Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşçakalın...


2 yorum:

  1. Merhaba,bloğunuz hayırlı olsun.Mavi komodin çok güzel,çok iç açıcı olmuş,güle güle kullanın.. :))

    YanıtlaSil
  2. İyi dilekleriniz ve beğeniniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil